Περπατώντας από το Τολό στο Βιβάρι

Πρόκειται για μία μοναδική διαδρομή 7,5 περίπου χιλιομέτρων που θα σας καταπλήξει με την ομορφιά της. Η περιήγησή μας αρχίζει από την παραλία του Τολού. Περπατάμε κατά μήκος της παραλίας με κατεύθυνση την παραλία Ψιλή Άμμος. Στο τέλος της παραλίας ανηφορίζουμε στον κεντρικό δρόμο με κατεύθυνση την Αρχαία Ασίνη. Μπορούμε να θαυμάσουμε την πανοραμική θέα του Τολού και της παραλίας αλλά και την παραλία του Καστρακιού. Συνεχίζουμε τη διαδρομή μας σε χωματόδρομο και διασχίζουμε την πίσω πλευρά της Αρχαίας Ασίνης με κατεύθυνση την παραλία της Πλάκας. Περπατάμε κατά μήκος της παραλίας της Πλάκας και στο τέλος της ανηφορίζουμε βλέποντας το χωριό Δρέπανο και τη λιμνοθάλασσα του Βιβαριού που είναι φυσικός υγροβιότοπος. Στη συνέχεια θα περάσουμε από μια μικρή γέφυρα και θα αφιχθούμε στο Βιβάρι.

Περπατώντας από το Τολό μέχρι το Ναύπλιο

Πρόκειται για μία μοναδική διαδρομή 8 περίπου χιλιομέτρων που θα σας καταπλήξει με την ομορφιά της. Η περιήγησή μας ξεκινά από τον Περιφερειακό δρόμο του Τολού (έξοδος 18) και ανηφορίζουμε προς το βουνό, αντικρίζοντας συνάμα μια μαγευτική θέα προς το κόλπο του Τολού. Συνεχίζουμε τη διαδρομή μας σε χωματόδρομο και διασχίζουμε την πίσω πλευρά του εμβληματικού βουνού του Προφήτη Ηλία στο χωριό Ασίνη. Δεξιά και αριστερά της διαδρομής μας, συναντούμε ανθισμένες πορτοκαλιές, ελιές και κάθε λογής δένδρα και λουλούδια που μας προσφέρουν ένα ευχάριστο θέαμα. Στη συνέχεια, θα αρχίσουμε να αντικρίζουμε το περίφημο κάστρο του Παλαμηδίου και θα συναντήσουμε το Μοναστήρι της Αγίας Μονής το οποίο προσωρινά είναι κλειστό λόγω ανακατασκευής. Θα κατηφορίσουμε προς το χωριό ‘Αρια και θα περπατήσουμε σε έναν αριστερό μικρό δρόμο που το τέρμα του οδηγεί στο δρόμο Παλαμηδίου – Ναυπλίου.

Περπατώντας από το Τολό μέχρι την Αρχαία Ασίνη

Πρόκειται για μία διαδρομή 2,5 περίπου χιλιομέτρων που θα σας καταπλήξει με την ομορφιά της Αρχαίας Ασίνης. Η περιήγησή μας αρχίζει από κέντρο του Τολού. Περπατάμε κατά μήκος του κεντρικού δρόμου με κατεύθυνση την παραλία Ψιλή Αμμος. Στο τέλος της παραλίας ανηφορίζουμε στον κεντρικό δρόμο με κατεύθυνση την Αρχαία Ασίνη. Μπορούμε να θαυμάσουμε την πανοραμική θέα του Τολού και της παραλίας αλλά και την παραλία του Καστρακιού. Μπαίνουμε στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Ασίνης και περπατάμε περιμετρικά του αρχαιολογικού χώρου στα μονοπάτια που έχουν δημιουργηθεί γι’ αυτόν τον λόγο. Θαυμάζουμε την θέα από διαφορετικά σημεία προς την παραλία της Πλάκας, την παραλία Καστρακίου και φυσικά του Τολού.